keskiviikko 7. joulukuuta 2016

Mokon joulukalenterin 2. luukku aukeaa: Minnan lahjatoiveet



MOKON SISUSTUSMYYJÄ MINNA KERTOO LAHJATOIVEISTAAN


Kotini on värikäs ja boheemi kuten minä itsekin. Perheeseen kuuluu aviomies, kaksi aikuista lasta ja varsin persoonallinen kissa nimeltä Hynynen. Rakkaita harrastuksiani ovat lukeminen, jooga ja ulkoilu. Lahjatoiveeni ovat lämpimän sävyisiä. Värit ovat voimavarani ja Intia yksi suosikkimaistani. Kotoani löytyy jo yksi Mokon intialainen kaappi ja nyt olen toivonut pukilta sille kaveria.

Seuraava matka on varattuna ikuiseen kaupunkiin Roomaan ja koska rakastan karttoja valitsin Rooman kartta -julisteen seinälleni. Matkoillani pidän aina päiväkirjaa ja olen muutenkin kalenterihullu. Rifle Paperin pirteän oranssi päivyri on täydellinen valinta minulle.  Jäätelökirjaa toivon, koska olen herkkuhousu. Kirjan ohjeilla tehdyt jäätelöt ovat ihan oikeasti myös terveellisiä ja sallittu nautinto. Kotona katan pöydän aina värikkäästi ja käytän usein eripari astioita. Tokyo Designin kippoja löytyy kotoa jo useita, mutta ei vara venettä kaada :)


Minnan kuva: Tanja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...